Logowanie Klienta
Copywriting
Logo firmowe - projektowanie profesjonalnego logo

Film - owocni w 30 sekund

 
Opisz możliwie dokładnie zadanie jakie mielibyśmy przyjemność wykonać dla Ciebie. Jakie cele stawiasz przed tym projektem? Jakich rezultatów oczekujesz?
  > Wyślij <
 
 
 
  > Wyślij <
 

Jak tworzyć efektywne teksty, które zwiększą sprzedaż i przyciągną nowych klientów?

Przedstawiamy wypróbowane sposoby tworzenia treści reklamowych, które przekonują, informują, a co najważniejsze – zarabiają.

Właściwie opracowana oferta reklamowa to precyzyjna i wydajna maszyna do sprzedawania.
Dlatego też skuteczne teksty reklamowe układane są z najwyższą dokładnością. Z każdą następną sekundą, poświęconą Twojemu artykułowi przez klientów, słowa liczą się coraz bardziej. Jeżeli udało i się wygrać pierwsze spojrzenie, zadbaj o to, co może wydarzyć się później.

Jak napisać dobre teksty reklamowe?

Poznaj skrywane sekrety profesjonalistów

Copywriterzy dobrze wiedzą, jak dużo można zyskać, tworząc „wszystko mające”, dobrze przemyślane nagłówki.
Angażujący uwagę, mocny nagłówek jest najistotniejszą częścią artykułu reklamowego.
Jeżeli początek treści nie będzie dobry, to czytelnicy nawet nie dotrą do tej „dobrej części”. Według badań odpowiedni nagłówek znacznie zwiększa odzew, jaki generuje artykuł lub oferta. Czy wiesz, że tylko 20% osób czyta coś więcej niż nagłówki na stronie? Poświęć im więc pięć (lub nawet dziesięć) razy więcej czasu, niż poświęcasz pisaniu treści.

Zrezygnuj z tworzenia komplikacji i trudnych do zrozumienia dowcipów. Eksponowanie przesadnego wyrafinowania mówi najwięcej o Tobie i Twojej firmie, co jest ostatnią rzeczą, o której chcieliby czytać znudzeni klienci. O czym więc chcieliby przeczytać? Oczywiście, o  tym, co sami mogą zyskać, jak mogą ulepszyć swój biznes. W nagłówku musisz zawrzeć obietnicę korzyści, skierowaną bezpośrednio do odbiorców. Najlepiej jeżeli będzie to taka obietnica, która będzie mogła realnie wpłynąć na podniesienie jakości ich życia.

Nowość! Tylko teraz. Odkryj, darmowe, przełomowe, fakty, właśnie tak!

Powyżej przedstawiliśmy kilka przykładów słów, które zawsze sprawdzają się w tekstach, mających zwiększyć sprzedaż oraz pozytywnie angażują odbiorcę.

Fundamentem całego zbioru takich słów leżą takie słowa-klucze jak: Ty i bezpłatnie.

Perswazja, zachęta i propozycja muszą być skoncentrowane jedynie na kliencie. Dobrze by było, gdyby były przedstawione oczyma innych klientów. Jeżeli nie panujesz nad swoimi naecystycznymi zapędami, postaraj się zamieniać zdania o sobie (np. „posiadamy prestiżowy biurowiec w centrum”) na zdania o przedmiocie, który przedstawiasz (np.: „dojazd do naszej siedziby jest prosty, pobyt w niej przyjemny”). Wartościowe rezultaty przyniesie Ci jedynie strategia, nastawiona na korzyść klienta. Koniecznie napisz o tym, jak wiele może on skorzystać dzięki Twojej ofercie. Przedstaw sugestywnie wizję życia wolnego od kłopotów, których rozwiązywaniem zajmujesz się zawodowo, nie zapominając o uwydatnieniu tych problemów.

Są przecież powody, dla których oferowane przez Ciebie produkty istnieją na rynku. Dobry marketingowy artykuł sprawi, że klienci uświadomią sobie ten powód, a może nawet konieczność istnienia – i posiadania – danego produktu.

Produkty dają mnóstwo korzyści, które musisz mieć.

Produkt, oferujący wyłącznie jedną korzyść, najprawdopodobniej będzie miał tylko jedną cenę – niewielką.
Korzyści, które klient zdobywa dzięki danej ofercie, powinny być wyczerpująco przedstawione.
Stwórz więc listę wszystkich sposobów, na które Twoja oferta może być się interesująca dla klientów. Po zapisaniu przynajmniej 50 kg papieru, ustaw je według korzyści – w kolejności od  najbardziej zasadniczych do … bardzo ważnych. Przedstawiając swoje produkty, powinieneś zachowywać taką hierarchię korzyści.

Fakty, ujęte w zgrabne zdania, sprzedają więcej.
Kłamstwa, poprzez spory, prowadzą do porażki!

Guma do żucia zawiera tylko 5 kalorii, może umożliwić pocałunek – ale na pewno go nie zagwarantuje!
Pamiętaj o faktach – Twoja strona internetowa powinna zawierać wiedzę, która przedstawia Cię jako zaufanego partnera. Podaj szczegóły i sposób korzystania z Twojej oferty. Przedstaw na stronie ciekawe lub przydatne dane. Internauci, którzy już są zainteresowani, ale chcieliby dowiedzieć się jeszcze więcej, spędzą dużo czasu na tych stronach.

Długie treści sprzedają lepiej niż krótkie. To fakt.

W tym przypadku rozmiar rzeczywiście ma znaczenie. Potwierdzają to badania.
Internauci wchodzą na stronę po to, aby dowiedzieć się czegoś, co ich interesuje. Jeżeli treść jest skrócona ponad miarę, może być dla nich rozczarowująca. Głoszone powszechnie dążenie do skrótowości powinno mieć swoje granice. W tym przypadku, milczenie nie jest złotem.

Jak odnieść tajemnicę piramidy to świata sprzedaży?
Dziennikarze już od dawna piszą swoje teksty według strategii odwróconej piramidy. Mówi ona o tym, aby podsumowania i kluczowy przekaz artykułu umieścić na samym początku tekstu. Główna myśl powinna być rozwijana dopiero potem – w przeciwieństwie do klasycznego schematu wstęp>rozwinięcie>wniosek.

  • Wiele osób ogranicza swoje czytanie do zapoznania się z początkiem tekstu.
  • Dlatego też kluczowe wiadomości, istotne dla klienta, powinieneś umieścić na początku swojej treści.

Czujemy się dobrze w towarzystwie nam podobnym.

W oferowaniu polepszenia jakości Twojego życia udział wzięli …
Dopiero gdy klienci dowiedzą się, jakie mogą otrzymać zyski zaczną szukać informacji na temat tego, kto im te chce w tym pomóc. Postaraj się im tego nie utrudniać Strona internetowa nie może dawać potencjalnym klientom żadnych powodów do obaw co do solidności i odpowiedzialności Twojego biznesu. Historia firmy, dane kontaktowe czy zarys sylwetek kluczowych osób budują atmosferę  zaufania i wiarygodności, którą niełatwo uzyskać w trudnym do weryfikowania Internecie.

Dla wszystkich, którzy skorzystają z naszych usług, czeka niezwykła niespodzianka!

Wywołaj akcję. Niech klient pyta, mailuje, dzwoni i zamawia!
Efektywność w zachęcaniu odbiorców do działania jest jedynym, prawdziwym miernikiem skuteczności tekstu marketingowego. Pomyśl, który typ aktywności byłby najlepszy: formularz kontaktowy na stronie, kontakt telefoniczny, a może  bezpośrednie zamówienie online?

Odpowiednio do podjętych decyzji, treść powinna zachęcać do określonego działania. Nie jest to oczywiście łatwe – w świecie nieprawdopodobnego, wizualnego chaosu, trudno jest mówić o zapamiętaniu czy zauważeniu reklamy, a co dopiero o poddaniu się jej przekazowi. Mimo to, tysiące udanych biznesów udowadnia, że jest to jak najbardziej możliwe.

Dlaczego Twój nowy klient nie miałby chcieć zamówić jakiś twój produkt kwadrans po przeczytaniu reklamy? Postaraj się usunąć mu wszelkie przeszkody, a efekty mogą przejść Twoje oczekiwania.

Treść, która znajduje się na stronie internetowej, obarczona jest liczniejszymi zadaniami, niż się spodziewamy. Jeżeli potraktujemy ją jednak z należytą jej uwagą, te kilkaset wyrazów może stać się naprawdę ogromnym marketingowym narzędziem.
 

Wiem kogo to zainteresuje Wyraź opinie / zgłoś uwagi
  • Contact Us

    Chciałbyś podzielić się z kimś informacjami z tej strony? Użyj tego formularza aby wysłać link.

    Komentarz:



    Imię adresata:



    E-mail adresata:



    Twoje imię:



    Twój e-mail:


  • Contact Us

    Twoje imię i nazwisko (wymagane)

    Twój e-mail (wymagane)

    Twoja wiadomość